Menu
Your Cart

שאלות ותשובות

לא, ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה, משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה. 

תוכלי לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות שלך באתר.
לאחר התחברות לחשבונך, הקליקי על אופציית: "החשבון שלי״ ובחרי ב-״ההזמנות שלי״, שם נמצא כל המידע על ההזמנות שביצעת.
הזמנות בסטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת.

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים שאת אוהבת ולהוסיף אותם לסל הקניות.
מעתה תוכלי להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצי, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לקופה, שם תוכלי גם לבחור האם לסיים את הרכישה כאורחת באתר ללא רישום או להירשם עם פרטייך האישיים.
כל שנותר לך לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום לבחירתך, וזהו זה! החבילה המשמחת שלך כבר יוצאת לדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה".
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר.
לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב: ״ההזמנות שלי״, שם יופיע המידע המלא.

כל שיש לעשות הוא להשתמש בטבלת ההחזרות שקיבלת מאיתנו בחבילה, המשמשת כפתק החלפה.
בטבלה זו יהיה עלייך למלא את סיבת ההחזרה ואת האופן שבו תרצי שנזכה אותך עבור הפריט: בקבלת קרדיט לשימוש באתר ובחנויות או בזיכוי אמצעי התשלום שבו השתמשת ברכישה.

תוכלי להחזיר אלינו את הפריט בדואר רשום ללא עלות בעזרת מדבקת הגוביינא שקיבלת מאיתנו או בכל אחת מחנויות הרשת לבחירתך.
כמו כן, החזרת נעליים של מותגים חיצוניים, תתאפשר עם הקופסה המקורית בלבד.
הנחיות מפורטות על כל שיטת החזרה תוכלי למצוא בדף ההנחיות הורוד שמחכה לך בחבילה :)



אתר העסקים של חריש והסביבה
ברוכים הבאים לאתר העסקים של חריש והסביבה